MAMMA DU MÅSTE KÖPA DETTA!

tror jag börja bli lite lagom sjuk, passa väl kanon nu när jag ska flyga?!
två av ungarna har varit halv döda i en vecka och igår kände sig min värdmamma lite hängig.
min värdpappa fråga varje dag om jag känner mig bättre, han är ju orolig jämt.
dock har jag bara snuva, hosta och ont i kroppen så in i! - så ingen feber eller något, lite halsont börja komma.
men jag antar det är vädrets lilla övergångs period, från varmt till kyligt, då blir ju alla sjuka.

ikväll ska jag träffa Ludvig, har ingen aning om vad vi ska göra.
äta som vanligt, FAN vad man äter i detta jävla land .... allt är dock öppet så länge, kan ju beror på de.

idag har jag bestämt mig för att bara slappa, tvätta lite vitt - får nog bli sista tvätten, för igår tvättade jag allt färgat plus svart, sen hinner jag nog inte mer innan jag reser! - men affären ska jag åka till, köpa lite gottit så jag kan äta mig lite fetare.

JUST DET: Mamma, detta kan du köpa hem tills jag kommer, (du får svara när du har läst detta) - så jag vet!


1. Oboy (tror jag tog det sista innan jag åkte)
2. Räkor plus majonäs + ägg
3. Lingongrova
4. åseda gräddost
5. skinka (mor mathilda) - ett måste
6. Rostat bröd (så jag kan göra en riktig toastmacka)
7. Expresseeeeen!!

det var nog det, tack!

igår var här förrestern säkert 6-7 stycken mexicanare som rensade AC'n och pratade om bättre luft osv.
idag är här säkert 4 mexicanare som tvätta fönsterna - känns märkligt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Okej, jag försöker men min dator pajjade lagom i tid inför att göra alla visumsaker och så men det fixar sig nog. Jag är bara orolig att det nåt som man måste göra långt innan som jag har glömt bort som gör att jag inte kommer kunna åka. När du var i det läget jag är nu, kommer du ihåg då om det var nåt som var extra viktigt att fixa på en gång och helst medans man väntade på placement pack? :)

2010-10-05 @ 23:41:56
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Okej men man kan väl inte göra klart hela visumansökan förrän man har fått placement pack om jag har förstått rätt? Och jag har redan gjort hälsoundersökning och tbc test så det är klart. Tandläkaren ska jag dock ringa snart. :)

2010-10-06 @ 00:07:51
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag ska köpa allt du bad om.Vill du inte prata med mej

2010-10-06 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback