jeeetlaaagad.

klockan 5 vaknade jag till kanon pigg, loggade in på datorn och skypade med fina vänner borta på andra sidan!
fick mig en stor uppdatering av skvaller (y)
nu är klockan halv 7, jag ha ätit frukost och ska nu krypa tillbaka till sängen och se på CSI NY.

det är väl fint? gå upp, äta frukost i mörket och sen krypa ner i sängen igen!
ska prata klart med Melinda först, sen så! - gud vad jag sakna tjejerna från au pair skolan!
vi var ett kul gäng, men mest sakna jag Jennifer, Maggie, Julia, Giulia, Elena, Lisa och Anja.
min svenska Jennifer och mitt tyska gäng, men snart ses vi igen! (:

min dag blir späckad!
och helgen blir den späckaste någonsin! usch, vill inte ens veta alla jag ha dubbelbokat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback