Högskoleprovet.

högskoleprovet? - SUUUUUCCCKS!!!
jag bryr mig inte om hur många röda bollar pelle har i sin jävla påse?
och det var hur mycket matte som helst, jag suger på matte!
men okeeyy, svenskan och engelskan höjde upp mig lite åtminstone, så vi kanske ligger lika.
men hur många bollar osv pelle hade i sin påse anser inte jag vara nödvändigt.

8 timmar känns nu i huvudet, men ska träna ikväll, vet ifan vad vi ska träna, men jag ska bli biff iaf.
hyra film, äta popcorn och blir allmänt fet efter träning, sounds good? (y)

but first, I'm taking some food, and it's going to be chicken (not my favorite food) but what can I do? I hate to cook, so I eat what's on the table ...... except pork .. aa whatever,  can somebody buy me some THAAIIFOOD?! - thanks.

Have a great Saturday, i know i will! - at least i hope for it. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback