fröjdpinnepådrag.

roligaste ord idag, kondom på norska: - fröjdpinnepådrag.
Normännen är riktiga klippor på det där med roliga ord.

försöker just nu deala med fredrik, att han kan överta mitt rum och plugga där, så ta jag över hans rum, samt hans stora dator och spela the sims och age of empires - kan vara och ha varit mina favoritspel så länge jag kan minnas, har varenda jävla the sims spel, dom första, och så the sims 2 samt alla extrapaket, DOCK har jag bara the sims 3 och inte alla extrapaket där, var nära att köpa ett igår, men höll hårt i pengarna.
dock tycker jag ettan och tvåan har lite bättre saker som bör införas i 3ans, jag får säga till dom som gjort the sims om mina enastående planer!

update: fredrik gick med på att förflytta sig från sitt rum ut till vardagsrummet.
så mot fredrik, och mot en ny familj (spelade klart min förra familj i veckan)
sen blir det idolmys ikväll, och imorgon smids det fortfarande planer på ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback