fina människor.

sökt lite jobb (som får bli efter januari) men jag söker inget runt blekinge.
utan just nu är det Oslo, stockholm och göteborg som har fått mina CV'n, men bli lättare att söka efter thailand sen.

fröken Lindén kom hit ikväll och så drog vi till anton, åt oss feta på snacks och glass och såg på "lite sällskap"
snackade skvaller och skit, har inte pratat med anna sen juli, och med anton var det ju lite snabbt förra helgen bara!
så gissa om där var mycket skvaller som jag missat och tvärtom.
och så fick jag pussa på molle! mollllseetollsse!!!

Derry, me, Anna and Anton.
lite mer än ett årsedan togs denna.
kan vara de finaste människorna jag lärt känna under min gymnasietid.



mollsetollsse också!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men vad kan man jobba som då då typ? :) Känns som det är krångligt eller?

2010-10-26 @ 12:40:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback