död efter träning och späckad helg!

vi körde två pass på gymmet, bodypump och core - jag trodde helt allvarligt jag skulle dö efter 30 minuter.
jag ha inte tränat allvarligt på riktigt länge och klarade knappt av någonting, det är läskigt hur kroppen anpassa sig efter att vara lat, men jag lär ha träningsverk så att jag avlider på imorgon/lördag, men det är okej, då ha man kämpat! :D

drog hem till min pojkvän en liten stund, mest för att spela age of empires, AAA det är så skoj!
han somnade och jag nördade mig vidare, dock gav jag upp vid 10 tiden och låg och petade på honom istället
- nu ha jag tryckt i mig två mackor och oboy, ska krypa ner i sängen vilken sekund som helst och mysa!
hoppas på att jag somna gott och SOVER gott .. för måste upp redan halv 9 imorgon! "/

imorgon blir det dietist besök på sjukhuset (för fredriks diabetes) jag ska bara vara med och äta chocklad och socker framför honom (; - så elak är jag inte! jag ska leka hemmafru och laga all bra mat åt honom istället, LÅTER JU SÅ HIMLA ROLIGT! (: - efter de blir det shopping i karlskrona, fika, fika, fika, hem och köpa tacos grejer, se på idol och bli feta, hurrrrr underbart?!

lördagen ska jag äta thai med mina favoriter sara och sofia.
på kvällen ska jag möta mina andra favoriter anton, jakob, kosken och kanske kalle?

JAG ÄLSKAR HELGERNA! även om dom inte spenderas i Chicago (:

vi hörs efter helgen, ha det bra i sverige och ni där borta i staterna!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Chicago verkar vara hur coolt som helst nu när jag har googlat och kollat upp staden. Så lite avundsjuk är jag att du har fått varit där i mer än 1 månad. :P

2010-10-15 @ 01:03:39
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fel inställning? :) Förstår att du tycker det! Men det är lite svårt att förklara.

2010-10-15 @ 16:34:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback