det är på G.

spenderat 50 procent av kvällen hemma hos Sofia med Sara, och de andra 50 hos Sara (dock utan sofia, som ha ett jobb att vakna upp till) - undra jag vad sofias mamma och håkan tänker när vi är där?

Sara: jag fatta inte hur ni duscha så fort, jag duscha tills jag är ett russin.
sofia: fatta inte hur du kan duscha så? max 7-8 minuter, sen är man färdig.
sara: men man måste ju raka sig överallt varje gång?
jag: VARJE GÅNG?!
sara: ja?
sofia: neeeh, inte varje gång?
sofias mamma: VARJE DAG?!!! det var väl att ta i.

- andra samtalsämnen håller jag omvärlden och bloggen utanför.
- färgat Saras hår, och insåg hur mycket jag själv behöver färga det, får nog göras i veckan!

min bror ringde och sa - thailand är bokat!!
imorgon slänger jag mig på tagentbordet och boka dit-resan!
hemresan blir det tillsammans i början på februari, då lämna han och jag thailand för kyliga Sverige.
Men först ska jag spendera en hel månad (nästan) i Koh Chang, östkusten i thailand - nedanför Bangkok.
en plats jag inte varit på, Phuket och Krabi ha jag besökt, så dags för lite nytt.

I mars är det 5 årsedan jag var i thailand, 5 ÅRSEN?! - jag se phuket framför mig, jag se stränderna, jag känner lukterna, havet, poolen, värmen, maten, folket, allt allt allt - jag hoppas denna resa blir bättre än bäst, och denna gången ha jag kameran med mig och alla minneskort, min kamera dog SISTA dagen, jag ha en bild på en apa kvar, inte så jävla roligt.

men när allt är bokat så får ni en stor uppdatering, en galen uppdatering!!!!
men det är på G, det är på G, det är på G, jag kommer missa den tråkigaste månaden av alla, jag kommer fira min 20årsdag i thailand, jag kommer missa en kylig tid, för en varm och tropisk månad.

- sitter och prata med mitt "ex-värdbarn" haha, om man kan säga så.
den nya au pairen verka bra, ha pratat med henne med - barnen hade pratat massor om mig, och hon hade hört så mycket om mig - känns ju rätt fint (:

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

MEN MUMSIGT DÅ! thailand fan.. inte alls avundsjuk....

2010-10-19 @ 06:17:55
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: S A N N A S . R U M

Hej! När du åkte som aupair till USA, vilka åkte du med då? STS? (:

2010-10-19 @ 12:16:10
URL: http://sannasrum.se
Postat av: S A N N A S . R U M - Designutlottning i bloggen, avslutas idag!

Åh, då ska jag kolla lite på det :D

2010-10-19 @ 13:31:43
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback