nice sunday!

har haft en fin söndag.
spelat PS2, försökt spela nintendo, jävla dåliga TV-apparater de finns som inte passar med de gamla goda spelen.
bakat uberdåliga muffins, hur misslyckas man? måste varit ett konstigt recept!

- sara och emma kom hit, vi tränade, hyrde film ..
sara: ta bara nån film, för jag orka inte stå här mer
jag: denna då.
sara: nej inte den.
emma: denna isf.
jag: nej inte den.
sara: denna?
emma: nej inte den.

hur svårt ska det vara, haha! stod säkert där inne i 30 minuter ..
köpte en massa godis, snackade en jävla massa skit, och hade Kareoke på hemvägen från skogen.
- imorgon ska vi in till karlskrona, samt ida, - onsdag planeras IKEA, roadtrip.
Ikea? - vi har lika långt till älmhult och till Kalmar, så det blir alltid lite tjaffs om vilket man väljer.
älmhult har bäst, men korkigt som fan att köra, Kalmar är bättre vägar men bara fartkameror överallt.

lär blir älmhult, känner det på mig!
och lördag blir det nog fest nere i malmö, - på torsdag blir det nya Harry Potter filmen.
och på tisdag ska jag städa som en dåre! INGEN TID FÖR VILA!

nu ska jag hoppa till kojs, nörda lite till med gta och andra dåliga spel, sen dääääcka.
- vi hörs när vi hörs!


Kommentarer
Postat av: cassandra

haha jaha okej, hon ville väl ge tillbaka på något sätt ;) ja jag fick precis en match till och i D.C!!!! är svin glad just nu!!! :D

btw, trodde du skulle lägga bloggen på hyllan i någon vecka`;) inte mig emot att du skriver haha ^^

2010-11-15 @ 06:10:28
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback