good night.

fluff berättade vart kameran satt efteråt, (han ha faktiskt två skärmar)

jag och mitt bloggpausande kommer hållas efter dethär.
var bara tvungen att göra en kvick update.
jag är skriv-nörd, det kliade i fingrarna! - GET A DIARY!!

kom precis hem, spenderade de 3 första timmarna med att äta godis och ha Big bang maraton.
från klockan 10 till 1 satt vi bara och snackade om gaaamla tider, ALLA tre åren med Es07 och kulturpiloterna.
samt åren innan vi ens träffades, vilka som var dumma i huvudet och konstiga saker man gjort.
- jag älskar det.
att man kan ligga vaken så länge och bara snacka om minnen, det är fint.
hur arga man var på vissa i klassen, alla klassfester, alla tabbar.
hur mycket jag hatade anton när vi var EN HEL vecka i sthlm förra året.
(anton är fluff)
hur mycket jag alltid skrek "JÄVLA CEEEPE" till honom på lektionerna när han förstörde.
hur mycket jag hatade kosken och emma - som jag nu umgås med säkert flera gånger i veckan!



eller när alla tjejer i vår klass hade krismöte för att alla bråkade
(utom jag plus typ 2 till, jag är VÄRLDENS största skvallerkärring, jag är aldrig själv med i något skvaller, inget som jag bryr mig om iaf, men få jag höra nåt så skvallra jag direkt) så när vi hade det krismötet berättade fluff att jag hade sprungit direkt till killarna och "killar, kom hit, skvaller!!"
- det är verkligen jag med.
skvaller = skit om folk man inte bryr sig så mycket om.
jag skulle t.e.x inte skvallra om håkansson berätta något för mig, inget sånt skvaller.

annas klassfest i tvåan gick nog en timme åt till att skvallra om.
seriöst, den klassfesten kan varit den händelserika festen NÅGONSIN.
folk bråkade så in i helvete, grät, skrek, spydde, skvallrade, slog sönder saker.
(och jag som gillar sånt var ju självklart i himmelriket)

jag sakna ES07, äckligt mycket ibland.
och jag ha saknat att ligga och bara snacka minnen i flera timmar utan att folk ska behöva somna direkt man öppna truten liksom, och att man verkligen prata .. att båda prata liksom.




sofie, jakob, anna, jag och fluff.



Jonas, flemming, cilla, derry, jag, jakob, johannes, nilla
anna, amanda och ida.


jag har säkert hatat dom alla någon gång under 07-10.
men nu gilla jag hela högen! (;

känns rätt bra btw att nästan hela sverige sitter fast i snökaos.
förutom vi, vi ha plusgrader och klarblå himmel just nu, hittade karlavagnen innan.
"peppa peppa" - vi får ingeeen snöö!
Expressen: SÖDRA sverige ha det hemskt just nu, dra norrut över"
- vartfan bor jag om inte i söder? så långt ner man kan komma, 5 minuter till havet.
men blekinge ingår ju ifs aldrig på kartan, vi tillhör ju samma skit som skåne.

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

VAD SA DU OM SKÅNE?!

2010-11-11 @ 06:37:32
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

vilken fin klänning=)

2010-11-15 @ 17:39:10
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback