snö snö snö snö utav bara fan

det snöa fortfarande ... elen gick och vägar var avstängda.
men vi tog tjockis feta lastbil och körde mig till kosken iaf.
inte en väg var skottad, glashalt och farligt värre.

- spelade monopol, drog till Sarah och såg på film.
drog om kull i koskens JÄVLA backe (även den backen min bil inte kom upp för med sommardäcken)

nu är jag hemma i säkerhet och ska snart hoppa till sängs, ska upp till tandläkaren tidigt som fan.
när jag tänker efter har varken jag eller någon annan jag känner fått en tid efter lunch?
vad gör dom liksom där efter ... ska iaf till en tandställnings-speciallist som titta i truten på mig och se om jag behöver tandställning eller inte, god i hope not. - min tandläkare sa det var SUUUPER liten chans att han skulle ge mig de, men det lär han ju göra bara för att jag ska få betala?

måste posta iväg mitt I-94 papper också som sitter i passet (som dom skulle tagit bort i USA)
var ju satans viktigt att jag skickade in det med brev och hela kalaset till London snarast möjligt.
kunde t.o.m blir problem in till thailand annars, så lika bra att lyda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback