Saturday.

Har haft en fin vecka, träffat linn, ringt käkkirurgen som frågade vad jag ville? och bad mig ringa IGEN på måndag? det blir 5 gången isf, så jag ger upp, dom kan inte sköta sitt jobb, jag palla inte med dom .. om man ringer och gnäller för tidningen så kommer dom nog engagera sig (;

var på spa i onsdags, var äckligt mysigt och varmt .... åh thailand, dom ha 33 grader nu, det få fan hålla i sig! - varit på arbetsförmedlingen också, gav ju ingeeeeenting!

igår var det öl, monopol, frågespel hemma hos fluff med jakob och anna.

anna och fluff försökte köpa min Sheldon Cooper tröja, jag gav mig inte! jakob hade aldrig sätt det och fick sig en rejäl omgång av Big Bang theory, och jag tror han gillade de!

Jakob, anna, jag och fluff. - jag ser ut att vara 199 år gammal.
(ser ni också en grå extra kant runt halva bilden? - förstår inte varför den kom)

nu ska jag ha vänner-maraton, ha tittat ihjäl mig på det och är på sista säsongen nu.
det är ändås skit väder, vilket det varit sen jag kom hem från USA, röv-sverige.
F17 har varenda jävla millitär från Europa här, INTE KUL att bo granne med en flygbas.
man vakna av krigsplanen, äter till dom, kolla på tv till dom och somna av ljudet.
- men spännande att tänka, skulle någon vilja bomba Sverige, skulle dom ju ta flygbaserna först!!!!

Lördaglördaglördag, - alla dagar är lördag för mig.
imorgon ska jag träffa kosken iaf, som är hemma från Malmö, FINT!

fick detta av min tyska vän Megi idag också!
Megi: hey! i wish you were here!i miss you so much!!!!!!:(! when do you go to thailand?
Jag: ooooh i miss you too so so so much!!!!
Megi: i could cry right now! ...i don't know but i would love to talk to you!
- hur kunde jag hittat SÅ fina vänner där borta på så kort tid?
7 stycken tyskar, som alla kommer från olika delar i det stora landet.
7 stycken nya bästavänner och alla vill att jag ska hälsa på i Tyskland nästa år.
I Berlin, Kerfeld, Muenster, frankfurt och fan vet alla ställen de nu bor på.
och jag vill ha hit alla här och visa mitt.
- Megi bor tydligen precis vid tjeckiska gränsen, så där köper dom billig sprit och bensin visst (;
och så hade dom en festival varje år, som hon ville ha med mig på.

- jag sakna dom allihopa vareviga dag, detta trodde jag inte innan jag åkte.
absolut inte.

Kommentarer
Postat av: Erika

Varfor komenterar du allt och allas inlagg pa cultural care's facebook sida. Du ar ju inte ens aupair langre.



tackohej!

2010-11-14 @ 00:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback