Monday, November 22.

glömde ju säga, emma hade varit i stockholm nu i helgen och hon och kosken visste om att jag ville ha såna här coola glas-underlägg ni vet? och att jag älskar Beatles, så dom hade köpt dom här till mig, hur söta?
- det är inte exakt samma motiv, men ungefär ... tyckte jag var uberfint av dom!
och idag sakna jag Urban Outfitters - den bästa amerikanska affären någonsin!!!!
jag tyckte amerikanska klädaffärerna hade bara fula kläder t.ex forever 21, victoria secret, och allt skit som fanns .. men så hittade jag klädernas affärer, Urban Outfitters <3 kärlek! vet inte hur mycket kläder jag plockade med mig hem därifrån.

 


Kommentarer
Postat av: marie

urban <3 men den finns i stockholm också :D

2010-11-22 @ 14:27:18
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Louise

urban outfitters är bäst :D

2010-11-22 @ 14:30:37
URL: http://mlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback