Malmö var fint!

malmö, malmö, malmö ... det var så kul att träffa Emelie igen, och fint att se malmö.
vad gjorde vi? - vi såg på Due date, äckligt kul!, gick runt i staden, köpte mig ett linne.
planerade våra liv, åt mat, snackade skit, träffade hennes vänner.
- har inte tagit ett enda foto under tiden, för jag pallade inte bära med mig den klumpen.

har precis kommit hem, 2 månader exakt till thailand, är nog snart framme på bangkok faktiskt!

SVAR TILL KOMMENTAR:

Hej!
Hittade din blogg när jag sökte på skillnader mellan de olika au pair organisationerna.
Såg att du är hemma nu och tänkte bara kolla lite hur det var att åka med SI? har verkligen noll koll på vilken som är bäst! vore jätte snällt om du svara :)!


answer: att åka med SI var toppen, ångra inte mitt val överhuvudtaget.
SI hjälpte mig med precis allting innan jag for till USA, och när jag var i USA så hjälpte Au pair in America mig super mycket, jag tog aldrig kontakt med SI när jag satt i USA, för jag tyckte APIA hjälpte mig med allt jag behövde iallafall.
Kostnaden är också billigast om man jämför med Sts och Cultural Care, där både det ena och det andra ingår i 350 Euro, speciellt försäkringen - tycker jag är perfekt, att man inte behöver köpa till en extra.
Man fick mathcningar fort, fick 14 stycken på 3 veckor (om jag inte minns fel) och att man kan ha flera matchningar samtidigt är inte fy skam - det flöt på kanon för mig och jag ha faktiskt inget att klaga på.
så om du ska välja en org, så rekomendera jag SI (:

- det var det de, jag ha lite planer just nu efter thailand, men ska inte avsölja dom ännu.
det är väl ifs 2 planer, så nån av dom kommer det att bli, när jag vet vilken, så får ni också veta.

Tack&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback