helvetesdag!

idag var det många stunder då jag undrade i vilken sekund jag skulle skjuta huvudet av någon.
- telenor var helt väck, (vi har telenor mobilt bredband och min mobil har telenor)
jag kunde alltså inte komma in på internet, skicka sms, ringa folk eller ringa folk från min hemtelefon ens till telenor.
jag hade inte koskens hemnummer, hur får man tag på de? jo Eniro, och då behöver man internet.

jag kunde inte föra över pengar från mitt sparkonto till det vanliga kontot osvosv!
plus att min dator krascha och har virus
- det är inte ofta jag blir riktigt förbannad men då jävlar.

nu funkar det prima åtminstone, men då var jag så nära att döda allt i min närhet.
- inatt föll det hur jävla mycket snö som helst, inte så trevligt, men bättre än regn.
spenderat dagen på andra våningen med fikor, och träffa Sarah, sofie, ida och hela högen.

nu frågade kosken om jag ska med och åka pulka? - galning, men jag ska rota efter riktiga kläder och se!!
har vi ens pulkor är juuuuu frågan
.

Thanksgiving i USA idag, så Happy Thanksgiving mina vänner ... over there!
BARA LITE DAGAR KVAR TILLLLLLL SOL OCH BAAAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback