flight details.

(3 timmar tåg från ronneby till Copenhagen)
Depart:
Copenhagen airport - klockan 11:10
Arrive: Doha airport - klockan 19:25
(6.15 timmar's restid, på första stoppet)

Depart: Doha airport - klockan 20:50
Arrive: Bangkok airport - klockan 06:59
(6.05 timmars restid på sista stoppet)
- 12 timmar och 20 minuter. HELT OKEJ. (med väntan på 2 timmar ungefär)
(buss i 4 timmar ner till Koh Chang)

det var den 4 Januari, nu kommer hemresan i februari, LITE tristare och lite längre restid.

(buss från Koh Chang till Bangkok, i 4 timmar)
Depart: Bangkok airport - klockan 02:35
Arrive: Doha airport - klockan 06:00
(7.25 timmar's restid med första stoppet, tänk på att tiderna är Lokal tid)

Depart: Doha airport - klockan 8:10
Arrive: Copenhagen airport - klockan 13:15
(7.05 timmar's restid med den sista biten av resan)
- 14 timmar och 30 minuter flygtid, - LITE OKEJ, (med väntan på 2 timmar)
(3 timmar med tåg från Copenhagen till Ronneby)


Såhär ser min thailand-resa ut, och jag lovar er, det är värt det, varenda seg timme i det där planet är värt.
varenda busstur och tågtur är det värt. - 21 timmar den 4 Januari och 24 timmar den 2 Februari.
jag är nästan pinsamt lycklig, mitt paradis, im coooming.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback