bra 20 årsfest!

Kalas igår och gissa vad? jag var inte ens sugen på bullar?!!!!!!!!!!!!!
fattar ingenting, men gillade tårtan? - hatar annars tårta .. får hoppas jag blir normal till nästa kalas!

drog snabbt hem till fluffsen, för lite skitsnack med hans mamma, kramas med molle, göra roliga miner i webcamen och sen drog vi till Dennis som hade fyllt 20, men först köpte vi med oss lite skit från Willys 10-kronors bord. haha.
träffade folk jag inte sätt sen studenten, och folk jag aldrig sätt i hela mitt liv, så det var fiiiint.

IDAG är det söndag, allsvenskan ska avgöras, solen skiner (för första gången på länge)
- får se vad som hääänder - längtar mest efter att gå runt på en strand i thailand och njuta av vääärme.

hur bra mår man inte av att vakna upp av detta btw? från mina tyskor -
Julia - our swedish Girl is Missed here, right Girls?
Megi - yes definitely!!!!!!!!!!!!!!!!
Anja -
We really miss you.....
Elena -
you are so cute and crazy and funny and all things at the same time:)!as you can see, we miss you! and i want to meet you in sweden, because, i wanna see it and you and you know:P
Giulia -
:-* =( we all join you in sweden next year, we have toooo!!

jag saknar dom så mycket ibland, världens bästa tyskor, trodde aldrig att jag skulle trivas så bra med dom.
och jag tycker så synd om Julia som är i rematch nu, förstod inte ens att hon stod ut i hennes värdfamilj, men hon gav upp nu och jag hoppas hon får en super bra familj som inte kör på 16 timmar om dagen och 60 timmar i veckan och inte ens uppskatta hjälpen ens lite.


men det är klart jag sakna mina svennar där borta också, Jennifer, Ludvig, Annie, Evelina, Maria och alex.
- frågan är hur bra kontakt man fortfarande håller om ett år? - jag hoppas på det bääääästa.


Kommentarer
Postat av: Annie

Och vi saknar dig meeed!:)och fortsätter att avundas på din Thailandsresa!:P

2010-11-08 @ 21:36:47
URL: http://annieasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback