att laga mat .... a hard one.

lovade min familj att laga mat till dom idag, det var en dum idé känner jag.

1. jag kan inte laga mat.
2. jag har ingen fantasi
3. jag tycker det är otroligt tråkigt. (speciellt till dom, för dom hatar allt jag gillar)

men sen slog de mig, jag är deras dotter och dom är tvugna att ÄLSKA det jag gör, så är det bara (; oskriven regel.
tänkte göra köttbullar, såg jobbigt ut .. satt och letade på recept.nu - men är ju bara konstiga saker, flygande jakob med kyckling, jordnötter och bananer? jag tycker inte det är en bra kombination.


så tänkte ta hjälp av Sara holmslykke, så är inte hon inne på msn, VART ÄR DU?
(nu svara hon att jag behöver bara ha blandfärs, KANON - får nog bli köttbullar)
men jag ha fan aldrig kokt potatis? - blir nog mååånga sms idag till kocken!

VAD HAR JAG GETT MIG IN PÅ?!!!!
- nu kommer Sara Ranta istället, inte sätts på över 3 månader .. de bli fint. (hon bjöd in sig själv)
- ps. det finns för många saror, igår var sara koskenkorva här och i förgår var jag med sara håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback