6 November.

igår blev inte som man tänkt sig, men så blir det ju aldrig ifs, men trevligt var det ändå!
och när jag kommer in på mitt rum så står där en söt liten plasma tv som tjockis ställt dit, istället för min klump.
även ett eget internet (vi delade på ett mobilt, fick springa runt och byta varje gång nån skulle ha det) och så fick jag mina egna tv-kanaler tillbaka, hade de innan USA, sen avbröt vi de, men så nujävlar.
låter som födelsedag .. men det ha väl bara slått slint i huvudet på gubben (; men får tacka, bocka och ta emot.

idag skulle jag knappt göra någonting (för två dagarsen) - idag fundera jag på om jag ska hinna med allt.
- det är fint.

Ha en fiiiin luuurdag.

och times square i bakgrunden, för tre månadersen njöt jag bara av bilden och tkt de va coolt.
nu har jag stått där, ÄNNU COOLARE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback