Ullared!

vilken dag, kom precis hem!
varit i ullared och ränt runt som varje år i Maj (y)
sätt stolpskott, OCH ULLARED MORGAN!, samt ett par Norrrrmän som sket i sin nationalldag.
hittade mig en fet resväska, tre adapter (för 39 kronor!!!! flyt? JA!) och tsa-lås.
och ofc, lite annat smått och gott.
mest trött är jag i benen, men ska snart krypa till kojjs.
Redovisning imorgon och Farmor fyller år, så ska bli middag .. sen är det bara till att packa.
onsdag morgon gå bussen till Stockholm! blir mycket resande denna vecka (:

är små kinkig med, i tisdags beställde jag Criminal minds från Cdon.
INTE FAN har jag fått den, gått 3 arbetsdagar nu! ta ALLTID MAX två.
kommer den inte imorgon så jävlar.

men nu kissar jag nog fan ihjäl mig, (;

jag vet jag tog bort det förra inlägget.
jag och figgepigg har fortf en paus, kan vara bra för oss (:
men jag tror vi kommer hitta tillbaks till varandra rätt så snart, iaf jag till honom.
han vill ju vara med mig nomatterwhat liksom ;) hehehehe!
But not for now.

BTWWWW!!! Ullared-Morgan är OM INTE mer seg i verkligheten än i tv (: yeeeasssh.

fått min summa att betala till SI innan den 16 augusti också.
3000 svenska kronor blev de, stod att jag kan köpa till Försäkringar också.
men känns onödigt när SI säger att det är onödigt och när tjockis precis köpt en som täcker för just USA (: med allt vad det innebär! så vi skippa den idén, 3000 it is! men jag vänta med den summan (;

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, jaså? :D som vad tex

2010-05-17 @ 23:00:59
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Tinde

Ååh ullared, måste också åka dit innan jag åker då!



Men malin jag har MASSA att berätta för dig!! Jag jobbar till nio ikväll men efter det förväntar jag mig att du sitter & väntar på mig på msn!



2010-05-18 @ 06:51:54
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback