not so much left

6 Maj - Förhoppningsvis filmvisning.
7 Maj - Redovisning i Kristdemokraterna.
11 Maj - hälsoundersökningen.
17 Maj - Ullared
18 Maj - Digitalt skapande redovisning
19 Maj - Stockholm.
20 Maj - Ambassaden.
24 Maj - Redovisning i Steven Spielberg.
26 Maj - Prov i Psykologi B.
27 Maj - betygen sätts.
7-8 Juni - Lådbilarna byggs.
9 Juni - Balen.
10 Juni - lådbilsrace.
11 Juni - Student 2010.

fyra små små "prov" kvar att göra under min gymnasietid.

öch innan den 11 Juni ska vi även hunnit med Vattenkriget (en grej vår skola har) .. en massa fester och så jävla mycket mer.

KÖP/GÖRA/BESTÄLLA/WHATEVER LISTA:

- Resväska.
- Datorväska.
- TSA lås.
- Två adapter.
- Frimärke för 65 kronor samt ett vitt brev.
- Internationella körkort
- Betala in Ambassaden
- Betala in 350 Euro till SI
- Köpa presenter.
- Beställa en tid till tandläkaren.
- Skicka in hälsoundersökningen
- Köpa Vakumpåsar.
- Köpa smått och gott med mig till USA sen, smått och gott menas inte godis.
- Göra en packlista.

har jag glömt nåt satans så viktigt så säg till (:

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jaa eller alltså den som jag väntade på så länge har jag fått nu. Men typ imorgon eller nåt ska jag hämta en till. Men den referensen bor bara fem minuter från mig, det gjorde inte den andra, så den är jag inte orolig över. Den kan jag hämta när som liksom, när jag är klar med allt annat. :)

2010-05-04 @ 23:01:27
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback