IT'S FRIDAY!

somnade som en stock igår!
och vaknade UTAN att någon väckte mig, på min otroligt fina sovmorgon (:

Nu ska jag käka lite frukost och pallra mig bort till mentorstiden, här ska det pratas studentflak, champagne frukost och fan vet allt som tillhör (;
sen redovisning i samhälle, ska finslipa lite på Power pointen, såg att några ord har hoppat omkring.

Ikväll ska jag troligtvis ut till sofias pappa, hon har grillfest, blir nog till att sova där, så jävla krångligt att ta sig hem därifrån på natten, sist körde jag fan vilse och ville bara dö! haha
imorgon är jag hundvakt till alice!! äääälskar vovvvvvar.

Have a nice friday! (:

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Oki, hih, men som sagt ska vi ju till ILLINOIS och ha kul som attans i minst ett år!



Fick hem filmerna idag så ska börjar kolla på dem, i alla fall till säsong 3, om den börjar suga sen kan man ju dissa det :)

2010-05-07 @ 11:29:42
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback