Introduktion på tarkett!

tror det kommer bli kanon på sommarjobbet.
lönen är inte lite fin kan ju jag tala om.
börja jobba den 21 Juni! jobba 4 dar, sen ledig 7 (; hehe!
jobba enda till 23 augusti (jag får ta två dagar ledigt) kan ju inte jobba samtidigt som jag ska sitta på ett plan till New york (; hinner nog inte med det.
drog-test tog dom också, om de inte ringer inom 10 dar så är jag okej (; vilket jag förhoppningsvis äääärr!
men dom sa man får upp till 4 veckors semester om man vill (men det är ju inte direkt så att sommarjobbarna vill ha det) så då bör ju 2 dar gå alldeles utmärkt (:

nu ska jag sätta mig och plugga det sista någonsin, ett psykologi prov på Onsdag, sen ska vi jävla fira!
för då är det över, så jävla tråkigt att pluuuggga dock.

OCH VAD I HELVETE GÖR JONAS GARDELL I PARLAMENTET?!! DRYGA JÄVLA MÄNNISKA


Kommentarer
Postat av: Louise

haha ja inte vet jag :P Kul att du kollar min blogg iaf, jag följer din som en galning med :D Det är ju kul o få matchningar o så, men nu behöver jag faktiskt inte få fler matchningar innan jag fixat tillstånd för småttingar tycker jag. Och det kommer i veckan, HOPPAS jag!

2010-05-23 @ 23:06:11
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Lollo

Malin, ska det vara stämpel från doktorn på Medeical form part A som jag fyller i? Eller hur fick du? :)

2010-05-24 @ 06:34:53
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback