hälsoundersökning.

Precis gjort den mest onödigaste och konstigaste hälsoundersökning på jorden!
först får jag inte ens komma in, har tid kl 14:00 och jag är där 10 min innan, men jag blir aldrig uppropad där jag ska anmäla mig liksom, så 13:59 tänkte jag att jag måste ju fan fråga om jag ens skulle vara här? så jag gå fram till luckan och säger, Hej jag tänkte bara fråga en sak, och då säger hon i luckan, Ja vänta lite ... och så slå hon igen luckan?

Men en polsk kvinna till doktor fick jag.

och hon frågade mig, Har du excellent eller good hälsa?
klart som korvspad att jag säger excellent, och de kryssade hon även i.
sen när hon frågade efter lite Vaccinationer som jag inte riktigt visste om jag tagit, så sa jag att jag vet inte.
och hon säger då: Jaja, vi säger att du ha tagit dom, den bruka man få ett år efter man föddes, så vi säger februari 92? blir nog bra de ... och så fortsatte hon längs med hela pappret.

likaså när vi kom till "pricka för i rutorna om du haft några utav dessa sjukdomarna .... "
då kryssade hon för alla? för hon trodde de stod NEJ .. och så fick vi hämta tipex till typ 10 rutor, och då funkade inte det tipexet redigt, så pappret ser verkligen ut som skit nu :P haha

Men om hon nu gjort helt fel så får hon väl bara fixa om det (: inte mer än det, haha!

mår fortfarande små illa, halsen är helt borta och min röst låter som jag vet inte vad!
ska bli en lugn kväll i min mysiga säng framför tvn!

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

hahahha, löv it. som tur går jag till min husdoktor så han vet vad jag tagit och inte tagit :P

2010-05-11 @ 18:16:28
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Men hur tusan kunde jag få en sån hemskt seriös läkarundersökning undrar jag? Jag som bara ville ha något oseriöst som skulle gå snabbt. Nejdå istället ska jag lämna 2 liter blod, för jag KAN ju ha HIV eller Gulsot. ppfff..

2010-05-11 @ 18:43:35
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback