håll tummarna för 20 maj.

fick hem 120 personbeviset idag, GICK FAN FOOORT!
men jag tog i engelska? ska det vara i engelska eller? (:

även studentklänningen trillade ner i lådan, den satt bra sådär, snygg .. men OJ så kort.
jag är ju inte van vid klänningar heller, alltså dra jag upp armarna riktigt ordentligt högt, kan jag säkert visa röven :P
men sen palla jag inte skicka tillbaka den heller, så jag får gå i den, krympa ihop mig lite (; haha.

mitt DS160 papper ska jag godkänna idag!! så jag kan boka tid sen. (HEJA FÖR DEN 20 MAJ)
har kollat varenda siffra och tid osvosv, nu ska nog allt vara rätt ... måste ju boka tid, och nu måste man fylla i DS160 innan man kan göra det, så ja, lets go!
ska åka hem till fredrik, så att han få titta på det en gång också ... man blir ju så själv stressad och vill göra allt fort, han kolla allting 2829203838 extra gånger (y) - om han svara nån gång!! han är för jävla slö.

Kommentarer
Postat av: Caroline

var är det för personbevis 120, hur beställer man det? behöver au pairer som åker med cc ockås ha det? kram

2010-05-04 @ 13:00:00
URL: http://carolineinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback