CL FINAL!!!

nu blir det kalas hos mormor.
har bara hunnit se två perioder i hockeyn, sverige leder än så länge!
som tur är ska jocke in till karlskrona vid 5 tiden, så jag kör honom, och då passa det ju bra att jag dra hem också (; tycker det är så tråkigt hos mormor! haha.

ikväll 20:00 är det CL final
, iaf är försnacket då .. så det ska jag se på! no matter what.
hittade ett par leggings i tvättstugan som jag aldrig sätt, hur kung var inte de?
hela och bra storlek, satt kanon de (;

så jävla FINT VÄDER UTE! 25 grader och strålande sol.
var molnigt innan, men nu satan ... så skönt så skönt.

20 dar till studenten. (19 dar enligt expressens nedräkning till VM som börja den 11 juni)
ska vi köra på 19? (;

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

jag röstar på 19!

2010-05-23 @ 12:03:44
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback