Bio och sommarjobb

ligger i min gosiga säng, sovmorgon till 1 idag, .. sovmorgon hela veckan ut för den delen (y)
Idag är det dagen för filmfestivalen! tror inte vi kommer ha någon bio.
grejen är att vi bokade den jävla bion för typ 2-3 månader sen och då visste han som äger bion om att han ska få 3D, men sa ingenting till oss, och denna veckan installera dom om allting? HELA BION renoveras.
och det började dom med typ förra veckan? - han ringde inte oss, ingenting .. jag fick ringa han förra veckan, för jag skulle fråga om popcorn osv, och DÅ säger han att han ska få 3D, fast det har man ju vetat AS LÄNGE? bara att vi inte visste när, för det hade vi ju tänkt att han borde säga till om det?

blir ju snuskigt kul och stå där imorgon och ingenting fungera? .. kommer skämmas ihjäl!

ska iaf ner till banken snart och betala in ambassaden
, tjockis förde över pengar till mig igår, så finns väl inget direkt att vänta på.

SKA BARA BLI SÅÅÅÅÅ SKÖNT när bion är över, så man slipper skiten!


och just ja, hag ha två biljetter till Sverige - Frankrike ikväll (damer)
mammas kompis sitter med i Sveriges fotbollsförbund och bruka langa ut biljetter till mig då&då.
däremot är jag inte intresserad av U20 direkt, så om nån vill ha, let me know (:


BTWW!!!! JAG HAR SOMMARJOBB PÅ TARKETT, 5 SKIFT ... PEEEEEEENGAR!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sigrid

Vad kul med biljetterna till matchen... :)



Jeas, jättekul med mail från min familj men vblir ju såå glaad :D gud vad nice att åka upp med klassen, vad ska ni göra?



tss, studenten var ssåååå fantastik, längtar lättans tillbaka, tyvärr jobbar jag när det är student i hbg :/

2010-05-05 @ 10:08:49
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: marie

Grattis till Sommarjobbet, SÅ JÄVLA GÖTT FÖR DIG. HAr fan inte fått nått...än? FAN. Får panta burkar hela sommaren eller nått :) :) :)

2010-05-05 @ 11:47:44
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: marie

J ;) Men vi lär säkert hamna på fler ställen på vägen där ;D heehehehehe

2010-05-05 @ 12:44:16
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa alltså jag tror det. Ska kolla igenom alla papper och det idag. Jag vill skicka in allt nu så att det kan börja på riktigt. Jag vill ju komma iväg i sommar också så det är ju bra om jag kommer igång med matchning och sånt nu. :)

2010-05-05 @ 12:51:15
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback