26 maj.

nu var det sista gjort under min gymnasietid NÅGONSIN!
och psykologiprovet gick helt okej (man ska inte säga för mycket) (;

nu är det håltimme till kl 1, ska inom min frisör kvart i elva, ska bestämma frilla! tjoho.
nu är det sovmorgon heeeeela veckan ut (y) hur gött är detta? :D
ikväll ska jag träffa soooofffiiia, vilket var kanon längesen! - behöver mig en fet fika känner jag.

89 dar till USA. jag började på typ 127. det gå nedåt i väääärldens fart, and i like it.
26 Maj också ... 8 månader till jag bli 20 (; detni.


(sen läser visst min lärare Jonas min blogg, och sätt att jag skrivit jag ska ha minst två mvgn (; det är han som kommer ge mig 3 betyg om två timmar ;) ... så jonas! du ge mig dom? annars blir det stryk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback