20 maj it is plus busstabellen

Fy så skönt (: nu är det bokat, den 20 maj kl 09:00!
åker upp med klassen den 19 maj, gratis resa upp, gratis resa hem (; SÅ JÄVLA NICE!

Men när jag skulle skriva ut hela applicationen, så slutade det vid halva typ, eller iaf vid "familjens namn" efter mammas födelsedata så tog det stop bara, ... skickade iaf allt till min mail, ska prova imorgon i skolan också, ändås prövat 3 gånger att skriva ut, men samma sak varje gång, så bör vara rätt?

så nu ska jag bara betala den där avgiften, lättare att gå ner till banken och göra det, få göra de imorgon förmiddag, då har jag tid (:

BUSSEN. (så jag själv kommer ihåg)

Gå 900 meter till Nybroplan.

Ta buss 69 från Nybroplan mot Blockhusudden.
Den går från Nybroplan ca 08:20.
Du är framme vid Berwaldhallen ca 08:25.

Gå 150 meter till Stockholm, Dag Hammarskjölds Väg 7.

Restid 5 minuter.

- fiiiiint, räcker med 35 minuter innan va? (:
mot stockholm igen ... kan den där staden utan och innan känns det som.
jag är bara glad att jag slapp ta tunnelbanan mot Ropsten (:


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Behöver inte vara något speciellt alls. Jag hade ett vanligt kuvert med frimärken för 66kr (gick inte o få för 65). Det måste rymma passet bara, det är allt. Sen skriver du bara din hemadress på kuvertet. Det funkar inte med de gröna man köper från posten för 65kr eftersom dessa inte är frankerade för att skicka rekommenderad post, vilket är vad passet kommer att skickas som.

2010-05-04 @ 16:06:02
URL: http://sofiesusa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: Precis, bara att be om frimärken till ett värde av 65kr.

2010-05-04 @ 17:42:36
URL: http://sofiesusa.blogg.se/
Postat av: Kristin

Tänkte bara förbereda dig på köer, köer och köer. Det är maj och det kommer vara många som ska besöka ambassaden. Jag köade en timma utanför, en timma innanför och sen en timma på en stol innan de satte stämpeln på min ansökan. Tänkte bara förbereda dig! (plus att man inte ens får ta med sig mobilen in och kan därför inte kontakta någon under tiden..... So be patient!

2010-05-04 @ 18:57:14
URL: http://kickiass.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack, då vet jag det. =)

2010-05-04 @ 19:01:58
URL: http://carolineinusa.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag har inte fått någon tid ännu, men åker ju ändå 5 juli och ska resa en del innan det så jag hoppas att det blir snarast!! får väl ringa och tjata lite men man tycker ju inte att man ska behöva göra det!



20 maj är jag i Turkiet så då hoppas jag inte att jag får. =) haha! lycka till

2010-05-04 @ 19:43:26
URL: http://carolineinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback