28/3.

plånboken är hittad! (; visste la det.

titta aftonbladet idag, Ronneby varmast i Sverige igår (;



och såhär se min gamla dator ut, (5 år gammal)
MEN DEN LEVER FORTFARANDE! jag sitter på den nu (;
men hela skärmen har lossnat från tagentbordet liksom.
hur kan denna fortfarande fungera?
visst, vänster sidan håller fortf ihop, men det är knapert där.
det lossna mer och mer där också (;

tur jag fick en ny för nån månad sen.
men jag gillar denna, den klara sig nog sommaren ut (:



för jag ska ta studenten ... yes!
ES07KU stå för:
Estetiska programet år 2007 (då jag började på estet)
och KU = Kulturpiloterna, min inriktning foto/film.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

...och helsingborg blöötast ://

2010-03-28 @ 16:20:36
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback