söka söka söka sommarjobb

20 Mars, tiden gå så himla fort!

och idag är det lördag, dagen då man bruka ha fullt upp, right?
imorgon kommer isf blir min lördag, för idag känns det som Söndag, har ingen plan alls och alla är iväg.
Men nåt hitta jag ju på, det gör jag alltid (:
skulle behöva RÅ plugga också, men hur kul är det nu?

sitter och fundera på "tvåbarns familjen", familjen har verkligen samma intressen som mig och sådär.
men dom vill ha en au pair i mitten av augusti, (jag har inte sökt sommarjobb så mycket eftersom jag ville iväg i början av Juli) plus att jag kommer inte komma hem förens september 2011 och då hinner jag inte plugga.
och får jag inget sommarjobb, kommer jag gå hemma hela sommaren utan ett öre, haha!

och nu tänker kanske ni att jag kan ju fan plugga 2012 istället? eller varför inte börja på vintern 2011?
- den skolan jag vill ha starta bara på sommaren och känns som om jag kommer hem och få jobba ett år, kommer jag bara jobba vidare och skita i att bli sportjorunalist. MEEEN det är klart.
när jag pratat med mamman imorgon och allt är SUUUPPER, så klart jag åker då liksom.


"trebarns familjen" - verka super mysiga och vi dela samma intresse där också!
mycket aktivt och vill inte sitta vid tvn och sådär, precis som jag vill ha det!
dom är judar och det stör inte mig, fan vad coolt och se hur dom fira högtider osv, har ju ändås firat en kristen jul i 19 år liksom, haha! - men vissa saker i deras brev lät himla underligt, kanske bara är jag som tolkat det fel?
dom ville jag skulle komma i Juli iaf och det gillar jag, även om det är i slutet.

Men ja herregud vi får ju se, ska skriva ner en massa frågor till iaf, ööööste med frågor igår på trebarns mamman, haha - hon ha inte svarat ännu, hon är kanske i chocktillstånd (;

Jag får börja söka sommarjobb som en gris nu .... utifall att (:
men ja vem vet, kanske inte bli nån av dessa familjerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback