sjuk igen?

känns som om jag börjar bli sjuk igen, det är inte roligt, verkligen inte!
hade lite feber när jag kikade, så jag hoppas det lilla försvinner helt!
speciellt eftersom jag har prov imorgon OCH det är faktiskt helg, som verka ser ut att bli fantastisk.

pluggat ganska så rejält idag, jag tror jag kan det nu .. men får läsa igenom det några gånger till kanske.
för säkerhetsskull, men hjärna gilla att ge hjärnsläpp under prov!

kommit på att jag måste ta ett nytt pass också, mitt går ut under min tid i USA, och det vill vi ju inte!

/Godnatt, ja klockan är inte ens 9, och jag fundera på att stänga av datorn och däcka i min säng!
herrreegud vad händer med mig? jag bruka behöva 2 timmars sömn.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej! Jag ska bara hem och hälsa på i Sverige nu, sen kommer jag tillbaka till USA och stannar till Oktober. Har förlängt med 6 månader. Så du har också tänkt åka? Vad roligt! Var är du sugen på?



Kram Ellinor

2010-03-04 @ 22:52:48
URL: http://ellinoroskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback