Shutter Island.

blev bio igårkväll, Shutter Island och en stor popcorn.
riktigt bra film men så jävla knepig, man får helt enkelt skapa ett eget slut.
(nu har det gått så pass länge så jag kan säga vad jag tycker, men jag avsöljar inget)
jag tror han var sjuk i huvudet ... eller iaf blev det under tiden där, eller nej? äh jag har fan ingen aning, vad var sant och vad drömde han? - den var iaf sjukt bra, även om den var trög (; undra om han som gjorde den ens vet hur slutet är? haha

figgpigg & jag har bakat en drös med bullar idag, har redan klämt i mig 5 stycken, mer ska ner!
men dom blev super fina, och SUPER FETA! det var fan det sjukaste jag sätt? haha.

aupair: ingen matchning ännu ..... 5 dar har gått .........................................
vad ska man plugga till hösten nu då? eller söka sommarjobb kanske man ska göra iaf?
känns nästan så nu!

Jag ska iaf hoppas på att chelsea förlora sin match idag, som börjar om 10 minuter.
HOPPAS HOPPAS HOPPAS. arsenal får gärna också förlora

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ge inte upp! Du kommer snart få en match tror jag. :)

2010-03-13 @ 16:56:55
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Hi, men jag fick inte min första match förräns kankse en och en halv vecka så du har tid på dig, jag looovar att den kommer :)



Men jag ve hur det känns,, haha för det känns lite så fortfarande, iofs kankse jag inte vill ha mer matchningar längre, men blir ju bara såå velig!

2010-03-13 @ 17:07:18
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sv: Haha, det kommer det kommer. Jag gissar på att du får en match på måndag. :)

Det går väl sådär, står lite stilla just nu. Jag väntar på att min gamla barnflickefamilj ska skicka tillbaka referens papper. Jag hoppas att dom vill fylla i dom men det sa dom förut att dom ville så. Men jag ska kolla igenom mitt personliga brev och fixa klart lite med det nu tror jag. :)

2010-03-13 @ 17:40:24
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sv: Nej, jag känner det också att jag inte vill tjata liksom. Känns lite oförskämt. Då kanske dom inte vill var referens överhuvudtaget. Det vore ju typ katastrof.

Hade du nåt speciellt ställe som du ville hamna på i USA? :)

2010-03-13 @ 17:59:49
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sv: Okej. :)

Nej asså jag känner samma sak, att det lär ta mkt längre tid då och så lär det vara svårt att hitta en familj som passar in på ens önskemål ang rätt ålder på barn, rätt antal barn OCH rätt plats i USA. Så nej jag kommer inte ha några speciella önskemål men jag skulle hemskt gärna vilja hamna nära havet. Det skulle vara bättre än bäst! :)

2010-03-13 @ 18:09:24
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback