Roooooney, come back!

Arsenal - Barcelona spelade 2-2 ... jag hade ju hellre sätt att barca vann istället för lika.
hoppas gladligen på att mina killar i united vinner hemma nästa vecka! DE MÅSTE DET.
med eller utan rooney, faaaaaaaaaan fortfarande! 4 jävla veckor borta från spel? 4 VECKOR?!
då hinner ju typ CL och PL snart vara över

men på lördag slå vi Chelsea, vi måste måste måste!
arsenal måste förlora också ....... nu är det spännande!

Godnatt på er.
nu väntas Criiiminal minds, imorgon ska jag hoppa hem till Sara all day long.
jocke kommer runt 3 tiden körandes från Norge, och till helgen väntas mycket påskbord.


P.s - Jag hatar chelsea.

Kommentarer
Postat av: sigrid

Jaatck! Jag lånar mer än gärna! Hheh - ska upp till småöland i dag - kommer inom dig ^^ eller inte liksom ... Men det skulle ju passa utomordentliget med den familjen i chitown då ;P Hur går det förresten ?

2010-04-01 @ 07:36:34
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: anna

jag hoppas på ett lika resultat på lördag, men jag tror united tar det. vi får väl s e:)

2010-04-01 @ 09:43:04
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag ska erkänna att jag också satt fast klistrad vid matchen igår. Fast pinsamt nog kollar jag bara på Barca matcher för Zlatan är med. Typ förra året satt jag och kollade på Inter matcher istället. :P

2010-04-01 @ 15:45:01
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback