rip dator

visst är det sjukt otäckt att lära sig nya saker?
man köper ny mobil och vill gråta för att man sakna den gamla och kan bara den, men man lär sig?
just nu vill inte jag ha min nya dator, det är windows 7, allt är mycket mindre än min andra gamla som var stor som en tv, - men jag lär mig ju säkert så småningom, men just nu ska jag sörja över min fina prins som stod ut i 5 år, och sen ska jag sörja över att min projektrapport låg där och jag har inte sparat den nånstans, PUSSS på det (: dock är jag stolt över att den höll ut såhär länge, yeeaaaah for me! - SKA INTE KRASCHA DENNA NYA!

jag har fått hem Bones säsong två och NCIS säsong 5, är jag lycklig? jap.
nu vet jag vad jag ska göra hela natten, - ledig imorgon!
samtidigt som jag har två avsnitt kvar på Criminal minds som jag fick i torsdags.

aupair: inga matchningar, JAJAJA det kommer, men när? haha!
på fredag kan jag lägga in 100 extra timmar, det känns skönt, ska försöka ha det gjort innan SI gå på helg-semester, haha - det är så synd att jag fick tre familjer förra helgen på en dag, och sen blir det inga alls helt plötsligt? det kan ju komma lite då&då istället ... tycker man ju? (:

nej nu skiter jag i denna datorn, den vill inte ens spara mina favvooobloggar i bokmärken?
jävla skit

Kommentarer
Postat av: mandy - au pair in Seattle

oh, NCIS :) I love ;p

2010-03-30 @ 00:19:04
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback