mot våren!

solen skiner, det är 11(!!) grader, min serie från CDON kom aldrig, FAAAST dom skickade mail igår om att den var utskickad, imorgon kanske?

min skinnjacka ska på, ska slänga min vinterjacka lååååångt åt helvete iväg (;
och så har artiklen på Sydöstran kommit upp!

http://sydostran.se/index.84613---1.html
-tror den länken ska funka!
(sen tycker jag han har skrivit namnen fel, mitt namn på bilden bör vara först?
eftersom jag sitter till vänster? eller gör man inte så? :O känns som om jag blir ida nu, och ida mig)
- sen har han skrivit till lite egna saker märkte jag visst :P

förresten mina vänner, det är 8 månader till julafton (; HAHAHA
sån glädje dödare jag är - men okej, det är 2 månader och typ 20 dar till studenten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


glädjeskutt



Kommentarer
Postat av: emma

Hahaha om folk klagar på att få acceptance pack sent så är det ju inget motför mig, jag fick det i går efter jag både fått familj och placement pack:P men var inte precis nått man behövde i de heller... fast hade ju kunnat vara kul att ha;) haha

Hur går det med familjerna?

//Emm

2010-03-24 @ 12:58:38
URL: http://emmaistaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback