Matchning nummer 6



där kom den (: just nu bor dom i Illinois (tredje familjen där ifrån, haahha)
I saint charles (en timme från Chicago) för att vara mer korrekt, en singel mamma med tre barn, 14, 11 och 9. en tjej (14 år)

däremot ska dom sälja sitt hus och är mycket möjligt dom flytta tillbaka till New York, där dom är ifrån början, isf gör dom det innan jag kommer, men det kan också bli så att dom bor kvar där fast i ett annat hus.

jag kände direkt att när hon skrev precis nyskild - FAN, men sen var pappan och hon jätte bra vänner fortf?
och barnen var där varannan vecka, (jag tänker iaf inte bollas fram och tillbaka mellan mamman och pappan, aldrig i mitt liv) haha - dom hade ett helt jävla häststall, goood for me, jag som hatar hästar, haha
däremot två hundar och två katter. Me like that! (:

men vi får väl se, ska iaf skriva till mamman (:
jag gillar att hon hela tiden upprepar "en familje medlem" "som en syster till barnen" osv.
hon skrev också "att det viktigaste i en relation, vilken relation det än är, är att man kan prata om allting, att alltid prata varje kväll om saker som gått bra och dåligt, hjälpa och lära av andra" - sjuuuukt nice (:

jag hade tänkt köra en gissnings lek med er först, gissa vart dom bor? (;
jag körde den på mamma och tjockis och dom skrek Chicago rakt ut, haha

Kommentarer
Postat av: sigrid

JAAA, det kommer närmree! Det är ju jättenärma, i usa mått mätt, Round Lake.. JEE!



Men lite trist att flytta, men lycka till - hoppas detta är den rätta familjen!

2010-03-29 @ 18:57:22
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Sara - the world is my playground

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG KUNDE FÅ DEN FAMILJEN JUUUU!!! :(

2010-03-29 @ 20:02:36
URL: http://sarasweden.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åh den familjen har jag haft kontakt med, men tackade nej =P

Lycka till :)

2010-03-29 @ 21:25:41
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Sofia

IIIHHH en ny match!!! :D Hoppas att det kanske är den rätt familjen. :) Fast en 14 årig tjej är kanske inte så kul att ha att göra med i alla lägen..?



Svar: Ja skriv DC/Virginia istället. :) Så blir det lättare. Ingen fattar ändå vart Herndon ligger har jag märkt. :P haha.

2010-03-30 @ 00:47:45
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Men det är ju soft! Men ändå - ganska gamla ban och vad ska du göra varannan vecka, ska du ta hand om dem ändå? Och när de flyttar till NY - vad händer då?



Det är lite rörigt - söka au pair mitt i en flytt, men jag ser ju så klart att du stannar i chicago så vi kan tralla runt i den stooora staden och leva liveet ;)

2010-03-30 @ 08:41:51
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback