Matchning nummer 5.

Chicago igen! - haha
rättare sakt lite mer ovanför Downtown, 30 minuter med tåg.
(jag kommer mer och mer nämre sigrid, hahaha)
jag kommer iaf åka den 6 Juli från köpenhamn isf! det är nice.

en pojke på 8 som älskar ishockey och idrott - PERFEKT
en flicka på snart 4 - som ska börja förskolan till hösten ifs.
en schäfer hund.

och så en mamma som jobba hemifrån, jag vet inte om jag vill ha en runt omkring mig som kika på varje sak jag gör osv, det blir så lätt att ungarna kanske fråga henne saker hela tiden osv,
fast hon kanske är en sån som kommer säga till ungarna att nu är det jag som gäller liksom?

jag är ledig på helger, förutom en kväll i månaden ifall hon och hennes man vill gå ut och äta.
sen hade jag alltid en ledig dag i veckan, för mormorn och morfarn tog den yngsta så man slapp de ibland, haha?

tjejen är adopterad och då föll jag direkt, en söt japan har jag alltid velat ha! haha
(och nu vet jag en som kommer skrika när hon läser det var en japan, nämligen sara.
som är HELT galen i att skaffa en japan pojke, eller en afrikansk pojke, nu blev det en tjej ist, men tror hon bli lika galen för det (; )

Men en 4åring känns LITE LITE för litet.
dom har haft 5 au pairer och ALLA tyskar, herregud det är ju tyskar överallt, haha!

men det kan ju även bli så himla mysigt med en liten tjej, men jag har fastnat på att mamman har sitt kontor hemifrån.

det som är så jävla kul är att alla tror jag heter Maalin med två A.
för att min hotmail är så, (det fanns inte med ett A) .. båda familjerna jag pratade med frågade vadfan som stämde, och nu skrev denna mamman, Hello maalin!

mamman frågade om jag bodde i en stor stad, vilket mitt svar blev ett STORT nej.
då svara hon: okej, då kanske du inte är van vid att köra 6 filiga vägar? påväg till skolan är det nämligen 6 filiga och 4 filiga vägar? .. däremot kan jag svara henne att jag är den lugnaste människan på jorden och klara av allt, jag kan ju svara att det inte finns ett ställe i hela sverige med 6 filiga vägar? (;

skönaste var att mamman inte stressa, hon skrev bara, vi kan ju prata vidare på mail, skicka massa frågor om du har, så får vi ju se om vi är en perfekt match för varandra - ME LIKEEE!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande :D Chicago SKA jag besöka under mitt år i usa :D Förresten, min värdfamilj hade också BARA haft tyskar. Hoho första svensken blir jag fast iofs hade dom inte haft 5 utan bara 2 men ändå hahahahaha. :D Lycka till anyway! D

2010-03-24 @ 22:24:06
Postat av: Marie

Spännande :D Chicago SKA jag besöka under mitt år i usa :D Förresten, min värdfamilj hade också BARA haft tyskar. Hoho första svensken blir jag fast iofs hade dom inte haft 5 utan bara 2 men ändå hahahahaha. :D Lycka till anyway! D

2010-03-24 @ 22:24:32
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Tinde

Kul med matchningar! sååå roligt varje gång haha.



SV: Ja jag vet haha "vi bor inte så stort, vi har bara ett dining room, ett living room ett big kitchen" osv osv och tillslut hade hon rabblat upp 9 rum :P "jättelitet"

2010-03-24 @ 23:20:02
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Gaad, bleev ju jätteglad när jag såg överskrifteen! Jippiiijeee! Maila nu med denna mamman myycket, det kan ju vara rätt och jag menara vilket suuuuper datum du ska åka, fan vad lägligt, och sen flyg till chicagoo.. så kan vi vara nervösa tsm ... okej .. ska sluta fantisera .. men vi kan ju hoppas :D



Ha, du kan ju ta en bild på Sveriges moterväg, de kommer fråga om det är en landsväg ?

2010-03-25 @ 07:10:41
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Ludde

Haha trevligt:D 6filiga motorvägar är bara sjukt...:P

2010-03-25 @ 13:14:45
URL: http://garcons.blogg.se/
Postat av: Sara - the world is my playground

JAG FICK MIN FÖRSTA MATCHNING IDAG!! :D:D



SI känns verkligen skitbra, man får hjälp med allting jättesnabbt! :D

ååh, jag vill ha fler familjer att välja mellan nu. Denna som jag har matchat med nu känns helt okej, dock hade jag inte ens tänk att åka till det stället där dem bor :P

2010-03-25 @ 14:34:31
URL: http://sarasweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback