lördag!

nyduschad och redo för en lördagskväll! (:
mina 4 kilo som bara försvann för en vecka sen, har äntligen hittat tillbaka till min kropp.
eller ja litelitelite saknas, men nu är jag nöjd, har ingen aning om varför min tarm kapitulerade helt plötsligt.

och chelsea kunde inte förlora, varför ska dom vinna med 4-0? aja, dom måste förlora en annan match, och united måste vinna alla, annars är det kört, en poäng skiljer sig nu. ... arsenal spelar nu, leder också! men har mycket kvar att spela, kom igen hull! vinnvinnvinnnnn ... annars är det så jävla kämpigt i tabell ligan!

/ha en super lördag!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej! Förlåt att jag inte svarat på kommentaren, men har haft fullt upp. Det har hänt ganska mycket och jag har skrivit ett inlägg om det nu på min blogg så får du kolla in det där för orkar inte skriva om det igen =P Hur går det för dig förresten?

2010-03-14 @ 08:55:17
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ja, jag har väl fått en del.



Men oj, vad konstigt. Hur många timmar har du i barnerfarenhet då?

Hoppas att du får en matchning snart :)

2010-03-14 @ 10:50:23
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback