killing me softly.

jag är så in i helvetes jävla trött på datorer!
min dator har ju inte annat än krånglat sen jag fick den för en månadsen.
jag har ALDRIG använt den för internet fungera inte, jag kan inte göra nånting utan internet.
dom skicka den hit och dit, jag ringer runt till acer, till telenor, till fan vet vad och enda man får som svar.

telenor: nej, eftersom du är ansluten till telenor, är det fel på datorn, så jag kan inte hjälpa dig.
Acer: nej alltså, det är inte fel på datorn, jag har kollat, det är nåt med inställningar i telenor.
Jag ringer telenor: alltså det är nåt med inställningar, för nu funkar både Telia och 3 i datorn.
telenor: SÄGER ACER ATT DET ÄR FEL PÅ VÅRA MOBILA NÄTVÄRK!!???!!!!
Jag: ja? NÅT ÄR DET VÄL FÖRFAAAAAN!
telenor: nej jag kan inte hjälpa dig mer.

och en ny dator får jag absoult inte ...... ?

Jag är fortfarande inte godkänd "/ får vänta över helgen antar jag .. så tråkigt.
kommer ta mer än två veckor!

nu blev jag kinkig, jävla fitt-telenor-acer-expert osv.
känner knappt för att åka till usa nu, och datorn hade jag gärna langat ut genom fönstret.
SKA DET VARA SÅ SVÅÅÅÅRT att få ett internet att fungera på datorn? ÄR DET INTE DET DATORER ÄR TILL FÖÖÖÖÖR?!

Kommentarer
Postat av: sigrid

Guud, tänk om din ansökan hade blibit godkänd idag hade du kunnat få matchning över helgen!



Jadå, jag pratar fortfarande med två olika familjer ... ingen har sagt varken ja eller nej :)

2010-03-05 @ 19:40:11
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej! :) Kul att du kommenterade mitt inlägg! Ungar kan vara ganska roliga ibland! ;)



Hur går det för dig med au pairandet, är du inne i matchningsprocessen eller hur går det? Vilka ska du åka med?



Ha det bra! :)

2010-03-06 @ 04:14:26
URL: http://evelinamariaelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback