and I am done!

mitt projektarbete är nu färdigt och jag ska bara vänta på att fotoboken ska anlända ner i min brevlåda.
fy så skönt, även om jag inte haft någon stress eller press på mig, jag har alltid känt att jag kommer hinna i tid.
om det är bra eller dåligt, det är ju en annan femma! - jag har åtminstone gjort det näst-bästa jag kunnat haha.
jag ska iaf aldrig göra ett projektarbete igen där jag måste göra allting direkt.
Som grekland bilder, missar man en bild, kan du aldrig ta om den (om du inte åker till grekland igen närmaste halvåret)

lika bra att börja på projektrapporten direkt kanske? ... jo det känns så, så slipper jag skiten sen! (:

Vi hoppas väl på att jag bli godkänd imorgon? eller tisdag, gärna onsdag, helst torsdag också, men okej fredag duger med, MEN INTE EFTER NÄSTA HELG!!!!

63 månader med min pööjk <3
dvs 5 år och 3 månader.


Kommentarer
Postat av: Sara - blivande au pair

nä, jag vet. men det var bara en liten lista av allt som behövs göras :P



hur långt har du kommit med ditt sökande? :)

2010-03-07 @ 18:49:03
URL: http://sarasweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback