90tal och upp är skitmusik.

40 min tog det mig att köra och köpa hårfärg, duscha, fixa mig och GÅ till sara!
jag klassa mig själv som världssnabb!

mitt hår "tar ju inte emot" alla hårfärger jag färga längre, jag har färgat mitt hår så himla mycket att färgen bara lossna numer, det är inte super kul för jag vill bli mer blond och inte gul, utväxten färgades litelite, inte överallt.
får väl bli brunhårig igen annars (: inte mer med det!

anyway, vi åt thai tills vi var så mätta att vi inte orkade röra oss mer, efter 30 minuters vila på resturangen stack vi till Jessica, jag hade köpt med mig 3 cider, två av dom smakade röv "/ haha, men nu vet jag ju de iaf.
tur att sara hade med sig lite annat istället ... tycker dock INTE OM att umgås med sara och jessica när det ska spelas musik, dom har den hemskaste musiksmaken som finns, nästan så att gud borde skämmas (om han har nåt med detta att göra?) - om jag säger att Flo rida's låt Right round (jag vet inte vad det heter, ni förstår?) .. om jag iaf säger att den är Bra, då säger sara att den ÄR GAMMAL?! jag säger att beatles är relativt gamalt, Nytt för mig är 90 tal och uppåt, jag kan INGENTING om vad som spelas nu, när jag väl är ute så dansa jag bara, för det är aldrig bra musik enligt mig iaf, så jag koppla helt bort det ... för mig är Beatles, Creedence, bruce springsteen, Jim Morrison, Elvis, Bob dylan, Queen, the clash, led zeppelin osvosv - det är musik ....... värsta var dock när vi tre körde till Kalmar förra året, HELA VÄGEN fick jag lyssna på "Negerdunk" typ "/ gissa om jag var less i huvudet.

men jag överlevde kvällen! somnade som en stock hemma och vaknade argt av att Jernvallen(fotbollsklubben) spelade sjuuuukt hög musik.  PLUUSSS ATT jag hade världens sjukaste dröm, London kontoret vägrade godkänna mig för att dom tyckte jag inte brydde mig och hade skrivit "whatever" i varje mening i min ansökan, så det sket sig - TUR det bara var en dröm, men visar den sig sann är det ju läskigt, haha ... jag har ifs inte skrivit whatever nånstans så (A)

Idag? - då ska mitt projektarbete skickas iväg, men jag är snål, får bli en billig fotobok.
träffa sara och sofia, för sofia tofflade igår ;)
och så ska jag börja på min projektrapport.

united vann igår med 1-0, schooles gjorde målet och chelsea ligger nu tvåa.
DOCK har dom en mindre match spelad, och spelar den idag .. i guess?
håll tummarna för att dom förlora, för nu är det jävligt kämpigt i tabellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback