30 mars.

Hello Fellows!

mamman skrev idag att dom ska troligtvis köpa hus i samma område, 10 min iväg bara.
(om två dagar isf vet hon det) - så jag antar vi prata i helgen om hur det blir och sådär.
känns ju bättre nu att veta vart man verkligen ska isf, och inte KAAANSKE det blir NY. haha
hade även helt glömt bort att fråga när hon hade tänkt sig att jag ska komma, haha, så nu fick hon ett mail till ;P

och en 14 årig tjej? - kan bli jobbigt om hon är i tonårsåldern som fan.
men sen är hon äldst och kanske mogen, plus att mamman har skilt sig, antagligen vill hon vara stor och hjälpa sin mamma, och leka duktig osv, ELLER så hatar hon henne och skyller hela skiten på henne osv ;P haha

idag är det strålande väder, men jag tvekar, det skulle regna idag så det kommer väl.
men just nu ska jag hoppa ut och sätta mig på min altan, 12 grader here i come!

jocke kommer på torsdag, deeet ska bli kul, iaf för en dag! (:

Kommentarer
Postat av: Sigrid

jaha, okej, men nice! Ja, puberteten är ju inget att leka med ^^Vad säger hon där louise (suunday) och familjen - såg att hon hade varit matchad med dem också :D Jee, men då får vi väl se om denna familjen är den rätta :D



Ohja, lätt! Guud vill se det, kan man inte få besöka deras hus ^^ Läste ngn stans att typ deras pool är så grund att skådespelarna fick stå på knä för att de skulle gå till halsen ^^ Och jaa, sandy och kirsten hade varit bäst! Dock lite drama, men wtf - de verkade typ helt klart bäst, eller summers pappa ;P

2010-03-30 @ 11:03:52
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback