2 mars.

Hello!!

äntligen skrivit ut mitt psykologi papper, nu ska jag bara lära mig allting lite mer utantill också.
jag är en sista-sekunden människa, gör allting precis kvällen innan, gärna nån sekund innan lektionern börja eller så kommer jag på allt när jag väl sitter där, men jafan det funkar för mig (:

imorgon är det en lång dag! psykologiredovisning, sen filmning från halv 10 till halv 4.
Producenter, regissörer, foto a-b-c, fad, sad och fan vet allt vad det heter! men blir ju intressant säkert (: haha

tråkigaste imorgon är att jag och anna ska redovisa våra grejer med Komvux, (vi har psykologi med dom)
esteterna plus komvux, förutom jag&anna, för det blev för mycket annars (; som tur är har jag inga problem med att prata inför massa nytt folk, bara att det lär ju bli tråkigt att lyssna på dom, haha!

Nahep, mot pluggandet lite till, sen får jag börja på samhällsprovet som är på fredag! SAMT ett jävla projektarbete som ska vara ivägskickat för tryckning denna veckan!

SNART ÄR DET HELG! OCH PÅSKLOV!!! (:

Kommentarer
Postat av: Michaela

Familjen är way better den här gången! :P Har du börjat få matchningar än? :)

2010-03-03 @ 07:37:47
URL: http://michaelanyberg.blogg.se/
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Vilken fin och bra blogg du har! Kika gärna in på min och säg vad du tycker. Kanske kan du också fråga en fråga i min nya funktion på bloggen, skulle vara så roligt!:D

Tack i förhand

Kram Denise

2010-03-03 @ 11:25:35
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback