10 mars.

sitter i skolan och har det super tråkigt, har Digitalt skapande men är inte taggad!
precis haft psykologi där vi ska "bli någon annan person/leka teater" typ?
jag bestämde mig för att vara en Jude i koncentrationslägret under andra världskriget.
passade mig nog ypperligt eftersom jag äääääääälskar andra världskriget (inte att så många dog) men ni förstår (;

aupair: ingen match idag inte, antar att matchningarna bara kommer på morgonen/natten? right?
då det är typ kväll där borta liksom, ifs är det bara tisdag där (; så deras onsdag har ju knappt börjat, hehe!

ska sitta här och uggla några timmar till, sen åka hem och slappa och hoppas på att jag fått mitt placemant pack, för jag hatar att läsa från datorn, undra när "polis-brevet" kommer också, säkert tappats bort på vägen! ;P

ikväll blir det fika med sara och sofia, imorgon är jag ledig och jag stooooor njuter, sara är med ledig, så vi ska klämma i oss en hög med bullar!

Kommentarer
Postat av: sigrid

Hheh, ja smink, eller bara lite kaffe :), men ska snacka nu en kväll i vekcna, ikväll eller på torsdag :)



Och chiocago familjen kontaktade mig dirket efter matchningsbrevet kom, många familjer gör så, det har 3 av mina 4 matchningar gjort. Gillar den familjen med :) Ajaj, inte bra .. det är såå svårt att välja!

2010-03-10 @ 11:22:02
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Men jag tror familjer hör av sig i stort sett varje dag i vekcorna. jag tror det är olika från familj till familj. Så du får nog vara beredd på alla dagar i veckan. ;) Haha, jag tycker den väntan var hemsk också. Jag kollade väl mailen 3 gånger i timmen typ. :P



Men om man är "intresserad" av min blogg så tror jag nog att man tar sig tid att läsa den lilla texten högt upp i menyn till höger där det står lite "information" om mig själv och bland annat att jag åker den 21 juni. Och så ser man ju också min nedräkning högst upp i menyn. Jag tycker det skulle ha blivit fult med datumet också. Jag hatar när det är för plåttrigt med för mycket grejer.



Naj alltså det där med matchingarna vet jag inte. Jag fick min första matching runt 16,00 i min tid. Och kin 3:e fick jag en lördag runt 14,30 tror jag. Hoppas du får en match snart. :) Jag håller tummarna.

2010-03-10 @ 15:37:27
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback