mot friheten.

tisdag: 8:10 - 16:00 - lådbilsbygge!
onsdag: 09:00-02:00 - fix med frisyr, klänning, whatever, samt balen!
torsdag: 08:30 - 14:30 (typ?) - lådbilsrace!!! pimpa flaket.
Fredag: 07:00 champagne frukost hos fluuufff. 14:00 - STUDEEEENTEEEEN sen FEEESTAAA hela jävla natten lång.

jag är inte ens LITE ledsen över att sluta, jag har gått världens bästa linje, har träffat vänner för livet på dessa 3 åren. så varför vara ledsen? vi kommer knappast sluta träffas! vi kommer ha kul hela sommaren lång!
isf blir jag ledsen över att åka till usa, då kommer vi inte längre ses på ett år .. och då är jag knappt ledsen över de heller om jag ska vara ärlig ... jag känner redan nu att Sverige är inte min plats, jag vill uppleva saker, en jävla massa saker, massa kulturer, folk, högtider, you name it. och sverige erbjuder inte de. det gör däremot USA, som knappast är ett land, utan en enda stor kontinent med små länder i sig, och varje stat erbjuder något extra, varje del har annorlunda klimat, mat, kulturer, osv osv osv. .. vad är det för skillnad på skåne och norrland? myggen svämma över i norrland kanske?

I don't know, kanske jag inte ens gillar USA när jag väl är där, och märker vilket skit land det är?
eller så kanske det händer: att jag har hittat "the place to be"

vad är det som lockar så mycket för vissa i USA? varför lockar det?

är det att springa runt på Manhattan, att ligga och steka på en strand i Miami? att åka till San francisco och se golden gate bridge, eller åka till L.A och gå på universal studios, eller åka över till Hawaii och uppleva den exotiska värmen, åka till Colorado/Utah och åka skidor, åka till Chicago och se på NHL och bönan, dra till DC och se de coolaste byggnaderna, att dra till Texas och se en riktiggg range, eller åka till Arizona och se grand canyon?

vi får se hur det blir helt enkelt, först ska vi ta studenten och jag kan inte vaaara mer lycklig!
att få slippa att gå till skolan, behöva göra läxor, prov, nationella, inlämningar och fan vet allt man gjorde.
sen väntas ett sommarjobb och USA.




Kommentarer
Postat av: Sigrid

Typ ALLTID! Hittar man ngn så åker de med CC, ahha ingen med SI, men vi lär ju få mail innan vi åker så i kan se vilka som åker samtidigt :)

2010-06-08 @ 07:41:13
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Freaka tsm... låter mycket bra!



Förresten den sidan kanske inte var bra, men ändååålite mer info i alla fall :)

2010-06-08 @ 07:44:58
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback