mot Göteborg.

den 15-16 augusti åker vi upp till Göteborg, bo på hotell, gå på liseberg, myser jääärnet.
för det blir min sista lediga helg innan jag lämnar landet (min absolut sista helg blir ju såklart den 20, men då ska det packas, för jag sluta jobbet den 20 Augusti)

blir med fredrik (yes, vi är tillsammans) .. I think? pratat, pratat, bråkat, slagits, spottat, sparkats (hahaha) jag överdriver, men det låter väl lite dramatiskt (; iaf, en månad nu .. och jag har fått tänka och kommit på vad jag verkligen vill ... och jag vore dum i huvudet om jag ens skulle välja att vara utan honom föralltid, han är min och jag mår inte ett dugg bra utan honom, och det krävdes mycket prat och vilande från varandra för att få nya krafter och inte ta varandra för givet ..... det har gått 6 år sedan iår, och det kan få vem som helst att sluta tänka på det viktiga.
men yeeeeeeeeah, kämpa får vi ju göra, åtminstone han (; hohoo!


ANYWAAAAYS! blir ju en fin sista helg de åtminstone, och liseberg gå väl ALDRIG fel (;
dom har ju t.o.m nya attraktioner? .. de flygande elefanterna och ponnyridningen!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

jag älskar hotell frukost också!!!! samt - jag älskar Göteborg, jag älskar Göteborgare och jag äääälskar allt som har med Göteborg att göra, finns det någon så underbar stad som denna?!  - möjligtvis isf helsingborg .... men här ska jag bo när jag blir gammal och vis (: 


imorgon börja jag jobba också! vill bara spy på de, om de gå bra imorgon så lär det säkert blir okej ...
4 dagar iaf, sen 2 nätter ... jag kommer nog gilla nätterna, 22-06 blir de, jag är en nattuggla! (:
men jag ääälskar att jag jobba skift, 5skift is the shit! .. att man få vara ledig 4 dagar efter 6 dagars slit är mer än KUNG!!!

google bild.



malin bild.

Kommentarer
Postat av: Louise

haha okej tur att jag inte såg andra halvan då. men det är SURT!!



ah, kul att det verkar lösa sig med fredrik! :D najs!

2010-06-30 @ 19:57:46
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: sigrid

Oh, då får du ju träffa Tinde :)



Ha, ja adapter kom jag på när jag hade publicerat listan, .. ah! Men tur att ni påminnde mig i alla fall :)



Veeet du ? Det är bara 5 dagar! sjuuukt :)

2010-07-01 @ 08:42:04
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

av någon anledning gick det inte att kommentera på det nya inlägget så fick bli här, haha.



för det första. HOW CAN YOU NOT TELL ME THAT YOU'RE BACK TOGETHER!?! huh huh huh?! Men kul att det funkade i slutändan även om han inte är en Kung ;D



angående ditt inlägg ovanför detta... Jag kommer ju finnas en tågresa bort i alla fall :D

2010-07-01 @ 14:11:26
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback