TA MIG DIT NU

yes, idag är jag galen!
idag är jag så jävla taggad, idag vill jag åka, idag vill jag flytta till USA, idag vill jag börja mitt liv!
den 23 augusti kommer jag se det där med egna ögon, jag ska njuta!
men det är så många dar kvar känns det som, 65 dar? - 2 månader.
sure, jag har haft nedräkning sen 4 månader, de 2 månader tills idag gick fort.
men jag vill vara iväg nu, nu, nu och återigen nu!

men vår tur är snart där, jag vet jag vet.
jag vet också att jag följt alla au pair bloggar sen 2009, de alla åkte nästan i Juni, Juli & Augusti.
och nu ska de alla hem? .. jag har följt deras liv och ska nu påbörja mitt egna korta år.
kort ja, för fort har det gått, känns som igår när jag började läsa alla bloggar.
ska det gå lika fort för min del? hur kommer året att sluta? förlänger jag? trivs jag, gud vad jag hoppas att jag trivs som fan, vad jag hoppas att jag få det roligaste och bästaste året någonsin, men man kan aldrig vara riktigt säker, det behöver ju inte klicka när man väl är där? - det som är så bra är att jag har inga förhoppningar alls, såklart att jag hoppas allt gå kanon, men inga förhoppningar direkt, för jag vet hur fort allting kan vända, och att inte vara helt hysterisk just nu och tänker på att det kan gå kanon, kan gå okej eller värdelöst, gör att när man väl kanske kommer sen så blir det kanske mer än man väntat sig, (nu baaabbbla jag, men ni kanske förstår) ... min familj verka toppen, och jag kunde inte fått en bättre magkänsla, but who knows?



och så den 26 augusti, då landar jag här.
i Chicago, Illinois.
USA's tredje största stad, efter New York och Los Angeles.
på USA's näst-största flygplats hamnar jag, atlanta har den största.
ska jag, från kallinge med knappt 5000 invånare och det minsta länet du kan tänka dig, bo i Chicago, Illinois?
med nästan 13 miljoner människor, när HELA sverige har 9 miljoner?
där 2 miljoner bor i mitten av Chicago, men 7 av dom bor i Chicago-området.
jag kommer trivas i Chicago, I KNOW I WILL!

lite kändisar från Illinois vill ni väl har nu? (:
- Cindy Crawford.
- Walt Disney.
- Harrison Ford.
Hillary Clinton
- Hugh Hefner
- Ernest Hemingway
- Michelle Obama
- Gary Sinise
- Paul Adelstein
- Robin Williams.

med flera, ni bör känna igen allihopa!
coolast är väl ändås Walt Disney och Hefner va? (; yeaah!

jag vill åka nu! 2 months left.
det kändes aldrig som om studenten skulle komma, men den kom.
snart kommmmmmmmmmer USA också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback