16/6.

snygga bilder alltså! (jag och tummen)

kan ni förresten fatta att Rhode Island dressingen finns på fruktavdelningen på Willys?
gissa om jag och sara letade .. minst 15 minuter innan vi fick springa till sofies mamma i kassan och fråga.
hur insane?!

sofia kom upp också, blev en hel del skit snack! mat, dricka, dålig musik och fotboll (y)
kom nyss hem, men har ställt klockan tidigt imorgonbitti!
vi ska till tarkett och registera mina fingeravtryck sen till arbetsförmedlingen och fixa där.
sen jävlar blir det sooooool och brunnsparken på kvällen, fest?
fredag ska jag träffa flöffe!
lördag blir det kalmar med sara och sofia, utgång på kvällen, Natti slå igen på lördag!
så one last night.
sen får jag jävla slappa hela söndagen för det vankas jobb dagen efter!
är inte så taggad på att börja jobba faktiskt, nu när dom strular och allt ... men den 25 smäller det! RIGHT?

God Natt, natt, natt, natt, nattttttt ...

67 days to goooo.
frågade familjens au pair om hon betala bensin osv, men de gjorde hon icke, familjen tankade alltid till henne.
fast varje gång hon kört brukade hon tanka för lite för ville vara snäll osv.
men fiiint, då vet jag de (:


Kommentarer
Postat av: marie

HEHE thumbs uppppp

2010-06-17 @ 00:06:08
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: sofie

haha jag antar att de har dressingen där inne för det är kyla där :p

2010-06-17 @ 08:03:04
URL: http://sofiealvesved.blogg.se/
Postat av: Tinde

hehe men du behöver ju inte vara snäll ;) ;)



när kommer du till gbg och vad ska du göra här :) ?

2010-06-17 @ 10:29:55
Postat av: sigrid

Fan att man jobbar dåå - annars skulle det vara mysigt att träffa er!



Nu börjar det dra ihop sig -GAAHD :)

2010-06-17 @ 11:47:26
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback