we remember, all the times we had together.

jag tänkte köra ett litet bildregn av alla 3 år på Knut Hahn, ES07 ofc, och med dessa två ovanför.
vi går inte någon i samma klass, och jag kan ju inte köra ett bildspel utan de konstigaste på jorden? (;


mysdagar i brunnsparken, detta måste vara i ettan?

fotostudion, detta var i tvåan.

vi hade fotoutställning, ettan eller tvåan?

filminspelningar på Öland i tvåan.

soliga dagar ute hos Jakob, ettan/tvåan och trean.

klassresa i stockholm, Våren i 3an.

Vattenkrig våren i 3an.

Fotomässa i Jönköping våren i ettan eller tvåan?

sommaren 2009 i hålan

jag, derry och jakob såg på Helsingborg - Kalmar våren i tvåan! HENKE LARSSON!

har ni märkt att jag alltid är i mitten? sara höger om mig och sofia vänster om mig? :P

SÅKLART, greveholm, sommaren 2009.

filminspelning igen, hösten i trean.
KAN INTE FATTA VI SPELADE IN DENNA FÖR SÅ LÄNGESEN?!

fotoskola i Malmö, ettan eller tvåan!

jag började leka i photoshop hela tvåan.

treeeaaaaannn!

nu kommer de två sista, ES07 och me,saraaa and sofia.
på oss allihopa!!!!!!
till helgen får ni student-bilder istället på alltihopa!
men oj vad dessa 3 åren flög iväg och OJ vad jag inte ångra mitt val av linje.



två muntergökar och så jag (;

nu tar vi sommarlov, dock sommarjobb!
men nu är det ingen mer skola!
nu blir det USA, nu blir det att lämna mina fina vänner och Estetprogramet

Imorgon mina vänner, IMORGON SMÄLLER DET!
dagen jag väntat på, den 11 Juni, Studenten 2010 och fotbolls VM i sydafrika! haha

Kommentarer
Postat av: sigrid

lycka till i dag på stuuudenten! :):)

2010-06-11 @ 09:20:59
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback