t.o.m Fotbolls-USA-galen!

tyskland - serbien var ju heeeelt sagolik, tyskarna förlorade mot SERBIEN?! hur? ja säg detta, säg detta!
och nu spelar Slovenien mot USA, och det stå 2-1 .. 15 min kvar, och matchen är heeeeelt GALEN! allt händer, jag ääääääääääääälskar fotboll.

Fundera på att börja göra mig en packningslista, kommer ju bara packa lätt.
alltså, inga tjocka tröjor, inga jackor, ett par jeans, kanske 2 osv.
det är ju galet varmt i Chicago när jag kommer, och vintern är ju mycket varmare än här hemma, även om det är kallt.
men att asa med sig massa tunga grejer blir ju bara de 40 kilo, så det får man köpa nytt (:
Chicago har haft runt 30 grader sträcken sen början på April, .. gissa hur gött det kommer att bli och inte bara ha sommar typ Juli och augusti? .. bara sverige som ha typ vinter 10-11 månader om året! ...

nu får nog fan USA lägga på ett kol om dom ska vinna!
ikväll är det England, LÄÄÄNGTAR REDAN! och på de blir de taccos.
måste inom tandläkaren och boka en tid, sista året som gratis ju, den måste man ta vara på! GRATIS ÄR GOTT.

NU PRECIS GJORDE DOM 2-2 !!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, JAG ÄLSKAR FOTBOLLLL!!!! SA JAG DE ELLER?!

Kommentarer
Postat av: Maro? (:

Fin Header! :D

2010-06-18 @ 18:18:19
URL: http://anepicage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback